Pokreće Blogger.

Kana: Lush Caca Brun

>> nedjelja, 1. svibnja 2011.

Prije par godina sam u Zagrebu uzela jednu plocicu Lush kane simpaticnog imena Caca (francuski kaka :)) Brun. I tada sam imala kratku kosu i jedna plocica mi je bila dovoljna za sest mjeseci bojenja kose (cca 2 "reda" po jednom "kaniranju").

Mi tada nismo imali Lush u Sarajevu, tako da kad sam to potrosila presla sam ponovo na farbe za kosu. Inace volim onako cokoladno smedju koja ako bas mora na suncu vuce na crveno. Ali sa Caca Brun mi nije toliko smetalo, pogotovo jer ja imam crveni podton kose i sta god stavim ispadne mi crveni odsjaj.

Ako neko nije upoznat, cista kana ce kosu ofarbati u crveno. Dodaju joj se raznorazne stvari koje ce napraviti da povuce na crnu (indigo) ili smedju (indigo, kakao, kafa, cimet...).

Prije mozda dvije sedmice sam otisla i opet kupila Caca Brun, jer mi je dosadilo mucit kosu farbom svaka 2 mjeseca. Ono sto mi se jos svidja u ovoj kani je to da ima raznoraznih stvari unutra, kao kakao puter, koje dodatno njeguju kosu. Kana je, pored toga sto prirodno oboji kosu, jakoooo zdrava i hranjiva za nju.

Danas nisam ni ocekivala da ce biti nesto lijepo vrijeme, pa sam se unaprijed pripremila da cu staviti kanu i drzati citav dan. Jutros sam ustala, i umjesto kolace "pravila" kanu. Izrendala sam dva reda u zdjelicu, dodala vrelu kafu (sa tozom! ne znam jel to bila pametna ideja sto se boje tice, ali je bila muka kasnije isprat to iz kose), jos malo kakao-a i kokosovog ulja i sve to muckala dok nisam dobila onako ni pregustu ni prerijetku smjesu. Oprala sam kosu dok se boja otpusti (treba barem pola sata), a i kanu mi je lakse stavljati na mokru kosu. Svejedno je sto se boje tice da li je mokra ili suha kosa, ali nije svejedno da li je cista, tako da se oprati mora :).
Eh, tu sad dolazi onaj dio kada se ceka. Stavila sam je na kosu, prvo po tjemenu, pa onda pramen po pramen kose duzinom, oko 12 sati, a skinula u 6. Malo je reci da je mama pobudalila kad je vidjela kupatilo poslije :), al bila sam fina i sve raspremila.

Ako hocete da vam kana povuce na crveno, odma nakon stavljanja cete staviti plasticnu kesu (ili onu za tusiranje) na glavu, pa onda umotati peskirom i s vremena na vrijeme zagrijati sve fenom. Ako hocete da povuce na smedje, tj da oksidira, onda cete je samo ostaviti na glavi onako...bez ikakvog pokrivanja. Opet ona malo povuce na crveno ali nakon par dana bude smedja jer dodatno oksidira.
I nemojte da vas prepadne zelena boja smjese :), kana je crvena! Zelena boja smjese dolazi jer je boja lista biljke zelena :).

I za kraj, evo slikica moje kose poslije "kaniranja". Obzirom da nije sekunde bezivotna kao sto zna biti nakon farbanja, ja sam prezadovoljna! Ocekujem da ce za par dana jos malo oksidirati i posmedjiti, ali ni ovo mi nije lose :).
Pri vrhu nisam imala nikakvu boju, bila je samo moja prirodna kosa, i izrastak je bio barem centimetar i po. Ostalo je tretirano barem 3 puta farbom. Nastavicu se kanirat :) i onda ce vjerovatno biti sve u istom tonu dok izraste ovaj farbani dio.
Ova slika je slikana sa blicem, ali ovih dana cu poslikati i na dnevnom svjetlu da vidite kako to izgleda.

U svakom slucaju, sve djevojke koje traze tu neku cokoladno smedju, kafenu ili ljesnjak boju, preporucujem im Lush Caca Brun.
Cijena je 21KM za citavu plocicu (ne moze se kupiti samo dio, mora citava), i vjerujem da ta jedna citava moze biti barem za dva farbanja na duzu kosu, ja inace malo pretjerujem u ovim stvarima :). Lush u Sarajevu se nalazi u BBI centru u prizemlju.
Pored Caca Brun, koja je smedja, imaju jos i Caca Noir (crna), Caca Marron (kestenjasta) i Caca Rouge (izrazito crvena). Naravno, mozete eksperimentisati i mogu se mijesati ove boje da se dobije i neka hladnija ili toplija boja...samo morate biti spremni na to, jer unaprijed se ne zna kakvi ce biti rezultati :). Ja se drzim ove Caca Brun dok ne skupim hrabrost.

I mala napomena...ako sta zameljate kanom, odma cistite inace ce ostati fleke. To se odnosi na odjecu, kozu ali i na radne povrsine.
Isto tako, pazite da ovaj dio uz lice dobro nalijepite kanom...meni se tu nije primila bas jer me je bilo strah da mi fleke ne ostanu. Ne izgleda lose, ustvari, uopste se i ne primjeti osim sto ja vidim to, ali sljedeci put cu radije fleke :).

6 komentari:

Prokapronalazacica 2. svibnja 2011. u 01:00  

e vala svaka ti cast
svaki tvoj tekst natjera me da i ja moram to da probam ... nikad se nisam farbala ali posto sad vidim da imam sijedih onako "iskacu" na prepad ... mogla bih se farbnuti kanom naravno!
tako fino sve opises da je to anbilivbli citljivo :)

jel moze sa kanom tj sa flekama po licu upaliti onaj stari fol da se namazes kremom (to moja mama radi) pri kraju kose i onda ako predje kana ... nema veze obrises kasnije skupa sa kremom masnom ???

brasaremean 2. svibnja 2011. u 02:51  

hm, nisam sigurna moze li iako sam to uvijek radila s farbom. nije mi palo na pamet!
probacu sljedeci put maksuz :)

i pazi, sijede ce ti ispasti crvene s kanom :) bez obzira koju boju uzmes, jedino sto ce biti razlicito je intenzitet vjerovatno. meni ima par onako bas crvenih dlaka :) al meni je to uzasno simpaticno.

i danas mi je kosa super :D.

Nera,  5. svibnja 2011. u 13:25  

eh, nije da sam ranije obracala paznju na te "bojice" ranije u bbi u, iskreno mije mi padalo na pamet, al kako si postavila ovaj clanak stalno se razmisljam okusati u ovome:)
pa mi jos objasni molim te, kako izgleda boja kad se "ispere", jel se to desava jako brzo ili?
i jel ista osobina ove bojice kao i onih klasicnih da se kasnije ne mogu prefarbati, tipa ako pozelim izvlaciti pramenove da nece bas ici i slicno :)

brasaremean 5. svibnja 2011. u 13:33  

sto se tice pramenova na kanu...ne bih znala, nisam nikad pokusala licno.
medjutim mislim da sam citala da nema problema s tim...

a meni se ispirala boja za nekih mjesec dana...farba mi se ispira za mjesec i po (jer ja skoro svaki dan perem kosu), tako da mi nije neka razlika. iskreno...ja cim vidim izrastak ja odmah idem novom bojom preko...tak da nisam nikad docekala da mi se kana skrooooz ispere iz kose.

u svakom slucaju moram napomenuti da prirodne boje kao sto je kana ne traju isto dugo kao i hemijske boje za kosu...ali razlika u kvalitetu kose je ogromna. od farbe mi je redovno bila bezivotna kosa, nisam joj nista mogla danima nakon sto se ofarbam...a ovdje mi je cak i ljepsa, sjajnija, leprsava :) onako silky smooth, ne znam to ni objasniti na nasem jeziku.

Anonimno,  15. veljače 2012. u 13:03  

Ja koristim smedju kanu iz Lusha i prezadovoljna sam . Prije sam se farbala i kosa mi je postala tanka ( jednaka slami ). Onda sam malo istrazivala gdje mogu kupiti kanu u Sarajevu i nasla sam je u bbi centru . I sad kad bi me neko pitao bili se ofarbala pravom farbom NIKAD jer sad mi je gusta kosa bujna i sve . I svima preporucujem kanu jer je super

Unknown 10. siječnja 2019. u 14:56  

Ima li neko iskustva sa kana rouge,crvena kana i ima li slika?

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP