Pokreće Blogger.

Prirodno je najbolje: Lavanda

>> četvrtak, 31. ožujka 2011.

Za početak, želim vam pričati o lavandi.
Lavanda je svima poznata po karakterističnom mirisu i prelijepoj ljubičastoj boji. Mnogo ljudi misli da se lavanda koristi isključivo da tjera moljce iz ormara i ponekad za isparavanje da osvježi prostoriju.

Međutim, lavanda je jedna od najviše korištenih biljaka u njezi kože, zato što ima pozitivno djelovanje na više načina.
Za početak, lavanda ima izuzetna antiseptička i protuupalna svojstva. Pomaže kod ujeda insekata i opekotina, a ubrzava proces cijeljenja rana i flekica, na akne djeluje smirujuće.
Uz to, eterično ulje lavande je jedno od najsigurnijih eteričnih ulja i jedno od dva eterična ulja koja se smiju stavljati direktno na kožu (u malim količinama).

Postoji više vrsta eteričnog ulja lavande. Kod nas se mogu naći uglavnom Lavandula Angustifolia ili prava lavanda i Lavandula Hybrida ili hibridna lavanda. Za njegu kože koristi se prava lavanda. Ima je kupiti u svakoj biljnoj apoteci, bio prodavnici, a našla sam je i na sajmu meda i ljekovitih biljaka koji se održava svake godine ovdje u Sarajevu. Pazite da kupite baš 100% čisto eterično ulje prave lavande, a plus je ako možete naći organsko.

Eto, sada kad znate da je lavanda ljekovita biljka, možete je početi koristiti u njezi lica.
Od mene dobivate jedan kratki recept po kojem ja pravim "vodicu od lavande" kako je ja zovem, mada sam sigurna da to ima i neki svoj pravi naziv :).

Potrebno vam je:
100ml destilovane vode
30 kapi eteričnog ulja lavande

1 bočica na raspršivanje
------------------------------

U bočicu naspemo 100ml destilovane vode i u to dodamo 30 kapi eteričnog ulja lavande (u slučaju da je ovo prejako, može i manja količina). I to je to. Ako pravite veću količinu samo uduplajte ove mjere.

Prije svake upotrebe se treba promučkati da se pomješaju sastojci (dobije bjeličastu boju). Ja je koristim za...ma ja ovu vodu koristim za sve živo. Koristim je nakon što očistim lice ujutro i navečer, i na njega stavljam jojobino ulje da se sve to zajedno upije. Koristim je za dezinfekciju nakon depilacije, kao osvježivać tijela, itd. Gdje god vidite da djeluje, slobodno se može koristiti :). Ja je čak nekad znam nasprejat na jastuk da lakše zaspem.
Naravno, ne prskati u oči. I ako ste alergični na cvjetanje...ne preporučujem.

Eto, nadam se da ćete se zabaviti otkrivanjem svih mogućih upotreba ove vodice od lavande :).

0 komentari:

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP