Pokreće Blogger.

U potrazi za pravim...

>> ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Nastavljamo sa predstavljanjem onih kojima vjerujemo, koje volimo i kojima se radi u ruke predajemo...
Vjerujem da ne postoji djevojka koja bar nekad nije poželjela da uđe u frizerski salon, sjedne na stolicu, da joj frizerka ofarba izrast kose, potom uradi pramenove, potom opere kosu i isfenira je , i sve to u roku jednog sata!! Mislite da je to nemoguće? Ne, nije. Da, zaboravila sma onaj najvažniji dio, da ćete rezultatom biti prezadovoljne. Zanima vas gdje je to moguće?


U frizerskom salonu BELLA (Grbavička 99, Sarajevo) dočekat će vas dvije uvijek nasmijane i predivne djevojke, Admira i Lejla. Mene je njima privukla brzina i uvijek savršeno feniranje koje traje danima. A onda sam kod njih počela i farbati kosu, raditi pramneove , šišati se , čupkati obrvem i nikad nisam otišla bez osmijeh ai predivne kose. Mnogi su me pitali kako postižem svoju zlatnu boju, pa i za to su zaslužne Lejla i Admira. Već su mnoge moje prijateljice postale njihove redovne klijentice, a vjerujem da će i mnoge među vama, zato vam ih ja mogu samo iskreno preporučiti.

Prva djevojka koja nam kaže koji dio Malih Ženski Tema voli najmanje , a koji najviše, dobit će besplatno pranje i feniranje kose u salonu Bella.

5 komentari:

Nera,  9. svibnja 2011. u 01:08  

:) make up najvise naravno,
dok recimo street style ne prattim nikako :)

Nadi 9. svibnja 2011. u 01:14  

Nero, hvala na komentaru! Feniranje je tvoje!

Nadi 9. svibnja 2011. u 01:15  

p.s. standardno molim te poslaji mi podatke na nadi@malezensketeme.com

Nera,  9. svibnja 2011. u 01:19  

vrebam iz prikrajka :)
hvala :)

Nera,  18. svibnja 2011. u 09:03  

danas sam posjetila salon, jos jednom da se zahvalim :)
djevojke su super, nisam se odavno tako ismijala :)))

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP