Pokreće Blogger.

Micelarne otopine.

>> petak, 1. travnja 2011.

Inace imam mnogo problema sa tenom, masnu ali dehidriranu kozu lica, koja reaguje na sve zivo, cak i stvari koje su drugim ljudima najnormalnije.

I ja sam se, kao i svi, umivala vodom sa cesme, i nikad mi nije ni palo na pamet da mozda to ima veze sa mojim problemima i problemcicima. Negdje sam naisla na clanak da hlor iz vode moze utjecati na ten, pa sam odlucila da cu se prestati umivati vodom sa cesme...i tu je nastao moj problem.

Sta da koristim umjesto vode a da jos uvijek imam osjecaj da mi je cisto lice i da se ne moram umivati poslije?

Probala sam prvo sa zelenim cajem. Prokuhana voda, zeleni caj...Ali nije mi se svidio onaj osjecaj da jos uvijek nisam dovoljno cista po licu nakon sto se umijem s tim.

Probala sam termalnu vodu, i dok je bilo bolje, opet sam imala osjecaj da mi nesto fali.

Na kraju sam naisla na micelarne otopine.

Eh sad, ja nisam dovoljno strucna da objasnim sta je tacno micelarna otopina, ali kako ja to shvatam, micele su otprilike elektricno nabijene koloidne cestice (lebde) u rastvaracu - u mnogo slucajeva vodi. U kontaktu sa kozom micele povlace prljavstinu i masnocu sa nje u svoju unutrasnjost, a pri tome ne ostaju na licu, i nije potrebno nikakvo pritiskanje, povlacenje koze ni nista slicno, dovoljno je samo blago preci povrsinu koze blaznicom natopljenom micelarnom otopinom.

Ja sam probala samo jednu vrstu, Avene micelarni losion, i on mi je dobar.
1. Nemam nikakve negativne reakcije na nju. (meni je to eliminatorno)
2. Super skine sminku s lica - osim maskare, ali maskaru skinem vodom ili dvofaznim skidacem.
i
3. Volim Avene proizvode jer Avene ne testira na zivotinjama.

Poslije nemam osjecaj da bih se trebala umiti, obrisem se samo peskirom po licu jer ne bi da mi se upija to u lice.

Cijena je nekih 30tak KM za 400ml, ne trosi se nesto posebno brzo, a ja cak i ne stedim. Ona od 200ml se jednostavno ne isplati kupiti jer dodje samo par KM manje od ove od 400ml.

Kod nas se ima jos uzeti i Vichy micelarna otopina, generalno ne volim Vichy proizvode jer smatram da su prejaki, pogotovo za osjetljivu kozu, tako da to i ne namjeravam isprobati. Mislim da ima kupiti i Uriage, to svakako budem pogledala.
Ako mi pod ruku dodje Biodermin Sebium (trenutno ga nema kupiti kod nas), to cu svakako probati, a i Nuxe mi zvuci privlacno.

I za kraj, jesam li primjetila razliku od kada se ne umivam vodom sa cesme? Pa, necu reci da je samo to zasluzno, ali ono sto mogu reci je da mi odavno ten nije bio ovako cist. Medjutim, ima tu i drugih faktora o kojima budem pisala drugi put.

2 komentari:

Vedrana 7. travnja 2011. u 07:21  

odlična tema...moja preporuka je od LRP (La Roche Posay), fiziološka micelarna otopina (Physiological Micellar Solution)...zaista je fantastična...

Mia Dude informatika 2. studenoga 2011. u 13:32  

Mozemo li znat i druge faktore?

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP