Pokreće Blogger.

Noktići, ručice

>> utorak, 19. travnja 2011.

Evo dolazi lijepo vrijeme, skidamo rukavice i čarapice.

Za sad ću vam samo nešto reći o njezi ruku i noktiju na rukama. Za stopala nisam stručnjak, ne lakiram nokte na nogama, nisam kompetentna :)

Njega: kožice nemojte sjeći. Ja sam sjekla dugo godina i shvatila da je to Sizifov posao. Osim toga, posjekla sam se par puta. Kupite ovu olovkicu i nanosite što česće ulje na kožice i skroz oko noktiju. Gurajte kožice onim štapićem iz pribora. Ova olovkica sprječava rast kožica definitivno! Oprobala ja. Kupovala sam i druge (čitaj jeftinije kopije) ali ni blizu ovoj.E sad, malo intenzivnija njega. Dobih ja ovaj set na poklon. Rekoše mi da je horor skup za điđu al eto. Nakon dvije godine kažu dođeš sa računom i dobiješ novo ulje i ovu četvrtastu veliku turpiju. U uputstvu predlažu da jednom sedmično isturpijate nokte sa sve tri str. ove turpije odozgo (nakon skraćivanja istih na željenu dužinu) i kapnete kap ulja na svaki nokat. Utrljate i nakon sat dva možete lakirati nokte.

Znam da nemaju svi priliku ovo kupiti, ali sam vidjela da ima ovih turpija kupiti. A što se tiče ulja, mislim da bi E vitamin ulje moglo dobro poslužiti.

Ako se vam se desi da vam zimi ispucaju ruke...glicerin i pamučne rukavice preko noći pomažu.



Lak, lakiranje! Prva stvar...french više nije u modi. Tako je out :) In su boje i to drečave. Roze, ciklama, ljubičasta, zelena, žuta.
Probala mnoge ali OPI je stvarno vrijedan svake pare. Kod nas je poskup ali na ebay za nekih 15 KM možete naći lak sa poštarinom. Kod nas su od 28 do 32 KM...koliko sam vidjela po gradu. Boje su famozne. Postojani su, meni traju od 5 do 7 dana. Zavisi koliko radim, od dužine noktiju itd. Imaju i super web stranicu gdje možete probati lak na određenu dižinu noktiju i boju kože...dobijete sliku kako bi izgledalo na vašoj ruci.




Svako veče prije spavanja namažite ruke kremom...dm, atrix, nivea, solea.

Michun :)

0 komentari:

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP