Pokreće Blogger.

Primers ili podloge

>> četvrtak, 28. travnja 2011.

Evo mene :) nešto sam vam bizi ovih dana.

Helem, da malo popričamo o primers ili podlogama.

Postoji nekoliko vrsta: za sjene, za puder, za karmin. Dok nisam saznala za tu điđu, uvijek sam prije sjene stavljala puder tečni, pa puder u prahu i na to sjenu. Izdrži to gotovo pa čitav dan, ali ako je vruće...naprave se linije, kapci se znoje.

Primer za puder bi trebao da izravna lice, smanji pore, zadrži masnoću, pravi barijeru između lica i pudera i naravno da održi puder na licu cijeli dan. Kao i svi kozmetički proizvodi i ovih nalazimo u jeftinijim i skupljim verzijama.

Mary Kay. Ako imate prilike i kupujete na ebay, ovo je inače solidna kuća za malo novca. Tako i ovaj primer daje dobre rezultate.

Skuplja a dobra verzija je Make up for ever. Oni imaju u više boja, zavisno od potreba. Ako recimo sakrivate crvenilo, uzećete ovaj zelenkasti...
U zadnje vrijeme gotovo pa sve kozmetičke kuće imaju primer. Izaberite prema svog budgetu.

Za oči sam koristila par komaTa i mogu vam reči šta je meni odgovaralo. Kupila sam elf prije nekih 2-3 mjeseca i sasvim je OK...ako nećete sa šminkom cijeli dan biti pa još na trening odletiti na brzaka.
Onda je art deco imao svoje poznate podloge na sniženju, kupi meni Nadi i to. Ta mi nikako nije odgovaralo...kao da su mi uljepljeni kapci, osjetim ga na očima. Večini cura sa foruma koje su kupile ovu podlogu je super.

I na kraju ja nabasah na too faced na ebay i kupim ja i ovo čudo. Moram priznati da odradi posao kako treba. Odem i na trening, oznojim se, sjena stoji kako stoji.


Spominjah ovaj za usne.
Ovaj sam skoro drzala u rukama i razmišljala da kupim. Ali onda shvatim da bi to bilo stvarno malo previše za nanošenje svaki dan. Umjesto njega, ja ovaj elfov ponekad stavim na usne ako je tamniji karmin u pitanju taj dan.


Postavlja se pitanje treba li vam primer za bilo šta? Iskreno, ovaj za oči bi bio najbitniji jer nekako kad su oči uredno našminkane, ostalo se da popraviti na brzaka.

Pozdrav od mene

Michun :)

0 komentari:

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP