Pokreće Blogger.

Podočnjaci, podočnjaci...

>> ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Kao što kaže narodnjak :)

Od kad znam za sebe muku mučim sa podočnjacima. Moja prva šminka sa 14 god. je bio korektor u sticku, marke Rosal. I onda bi ja krenula sa drugaricama u šetnju i stavim korektor...našminkana.

Kod većine područje oko očiju je veoma suho i koža često može biti tanka. Moja je 20 x tanja od ostatka lica.

Njega ovog dijela lica...stavljam kremu za to područje prije šminke. Kreme koje su meni godile: clinique all about eyes, oxytokin, loreal. Uvijek biram one koje se brže upijaju jer se treba šminkati ubrzo nakon stavljanja iste. Uveče prije spavanja stavljam ulje E vitamin. Ponekad stavljam tufere sa hladnim mlijekom...to je dobro kad sam umorna i kad me peku oči.



Sto se tiče korektora...tečni sa četkicom najbolje prekrivaju ali su obično jako suhi. Koristila sam jedno vrijeme Elizabeth Arden ali toliko mi je bilo suho oko očiju da me je svrbilo.

Trenutno koristim YSL tečni puder koji odlično prekriva i plavetnilo oko očiju. Malo poprašim prije šminke sa kamenim puderom za normalnu ili suhu kožu i to je to.
Ja sam jedno vrijeme bila sigurna da postoji način da ih se riješim...kremama, tabletama, nečim. Nakon kratke potrage sam shvatila da mogu biti svjetliji i tamniji a zavisno od toga koliko sam spavala i da li sam umorna, ali da ih se nikad neču riješiti.

Drage moje sapatnice, nadam se da sam malo pomogla.
Michun :)

0 komentari:

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP