Pokreće Blogger.

Olovka, liner, sjena

>> četvrtak, 14. travnja 2011.

Šta je najbolje rješenje za šminkanje...

Sve naravno zavisi kakav efekat želite postići. Ja inače poznata kao osoba koja voli čiste linije, preferiram tzv. tečni tuš.

Olovke. Puno veci izbor boja neko kod tečnog tuša, jeftinije su i možete ako ste vični šminkanju sa jednom olovkom napraviti različite lukove. Možete izvući ravnu liniju ili je malo razmazati gumicom ili četkicom. Gornji kapak, donji kapak...


Tečni tuš. Ima ih u par izvedbi. Tečni sa četkicom, tečni sa gumom, felttip i kao flomaster. Ima sad i onaj pot što se četkicom nanosi ali taj nisam imala prilike probati.
Definitivno najbolji za mene je ovaj.

Jutros sam stavljala flomaster i došla do zaključka da ipak nije onako crn i plastičan kako ja volim da izgleda liner.


Da bi ste oko uokvirili sjenom, treba vam tamnija sjena i tanka čvrsta pljosnata četkica. I pomalo, crtica po crtica i uokvirite oko. Možete kombinovati olovku i sjenu ako niste baš dobri s linijama. Ovo je u stvari najbolji način za smokey wet look.



Savjet: olovke redovno šiljite da se ne bi skupljale bakterije i ne dijelite ih ni sa kim.

Michun :)

1 komentari:

Nadi 15. travnja 2011. u 00:21  

Ja bas volim ovaj zamrljani look, cekam svoju smudge cetkicu i onda ima da se razmrljam :)

Objavi komentar

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP